مهندس علی احمدی نسب

مدیر عامل شرکت برین بناساز
مرداد ماه 1358 – تهران

مهندس علی احمدی نسب دیپلم ریاضی فیزیک را در دبیرستان طالقانی تبریز گرفت. از مهندسی عمران-عمران در دانشگاه آزاد تبریز در سال 1382 فارغ التحصیل شد و تحصیلات تکمیلی وی در رشته مهندسی سـازه در دانشگاه تبریز می‌باشد. اولین شرکت با مدیریت عاملی ایشان در سال 1381 تاسیس شد که در دو رشتۀ ساختمان و راهسازی دارای صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه بود. آقای علی احمدی نسب اکنون به عنوان مهندس پایه یک (ارشد) در سمت مدیر عامل شرکت برین بناساز (دارای صلاحیت پایه یک سازندگان مسکن و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی) مشغول است.

فعالیت حرفه‌ای علی احمدی نسب بطور مستمر در سمت سرگروه تیم طراحی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، مدیریت پروژه‌های ساختمانی و سرپرستی اجرای ابنیه صنعتی و پل بوده است. اشتغال در پست‌های مکمل و مختلف به عنوان مدیرعامل، صاحب‌کار، مهندس مجـری، سرپرست کارگاه، طـراح، مهندس ناظـر، پیمانکار تاثیر به سزایی در شناسایی ابعاد متفاوت و متقابل خدمات مهندسی در صنعت ساختمان داشته است. تجارب حاصل از حضور ایشان در پـروژه‌های متعدد مالکیتی و پیمانکاری، درک عمیق از جوانب کارهای ساختمانی، برای وی در بـر داشته است، به گونه‌ای که با مسئولیت‌ها و تعهدات و ایده‌آل‌های هر موقعیت آشنایی واقعی و عملی دارد.

در حیات حرفه‌ای خویش همیشه با کارفرمایان، مدیران ارشد، ناظران، معماران، مهندسان و نیروی‌کار در ارتباط مستقیم بوده‌ام.  من به فن‌آوری روز جهان علاقه دارم و همیشه سعی کرده‌ام با حضور در نمایشگاه‌های معتبر صنعت ساختمان در داخل و خارج بخصوص در سوئیس، آلمان، بلژیک و امارات خودم را به روز نگه دارم. در سالهای اخیر سفرهای متعددی به فرانسه، هلند، ایتالیا، اسپانیا و اتریش داشته‌ام و موفق شده‌ام از پـروژه‌های مشهور بازدید کنم و کیفیت طراحی و ساخت اروپایی را از نزدیک تجربه و لمس کنم. همۀ اینها بعلاوه تجـربۀ کار تیمی با معماران ایتالیایی درک عمیقی از کیفیت عالی در ساخت و ساز و اهمیت زمانبندی دقیق در مدیریت پـروژه به من داده است و سطح توقع مرا از کیفیت بالا برده است. شخصاً انسان منظم و خوش‌قول هستم و سبک زندگی سالمی دارم، اینها به من کمک کرده‌اند که همیشه به خط‌مشی پـروژه و مسئولیت خودم تمرکز کافی داشته باشم. طـی عمر حرفه‌ای خویش در صنعت ساختمان در سمت‌های متفاوت اشتغال داشته‌ام لذا بر ابعاد متفاوت یک پـروژۀ عمرانی تسلط کافی دارم و در این حوزه تجربه‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌ام. در مقام مدیر پروژه و مدیرعامل شرکت مجری و سازنده ساختمان توانایی دارم که خواسته‌های صاحب‌کار را درک و تامین کنم.

آرم نام علی احمدی نسب

مهارتها و دوره های حرفه ای مهندس علی احمدی نسب

AutoCAD , ETABS , SAP , SAFE , Corel Draw

Photoshop ,Excel, Word, Power Point

ACI , AISC , Euro Code

دوره HSE

تالیف کتاب معماران و مهندسان حرفه ای ساختمان (صـ 49)

کارگاه آموزشی مصالح و فن آوریهای نوین

مبانی ژئوتکنیک، اصول گودبرداری و سازه های نگهبان

روشهای اجرا و کنترل اتصالات در سازه های فولادی

روشهای تعمیر و مرمت و تقویت سازه ها

بتن های ویژه و روشهای خاص بتن ریزی

روشهای ساخت و فن آوری های نوین اجرای ساختمان

نظام برنامه ریزی و کنترل پروژه

نکات اجرایی در نماسازی و نازک کاری

آشنایی با شرح وظایف مجری ضوابط حقوقی مرتبط و قراردادهای ساخت

علی احمدی نسب مدیر عامل شرکت برین بناسازعلی احمدی نسب بعنوان مولف کتابعلی احمدی نسب در مقابل برج ایفل پاریس ALI AHMADINASAB