یک تیم خلاق و حرفه ای
در زمینه ساخت و ساز

ساختمان اثر انگشت سازنده ی آن است.

شعاری که با آن کار می کنیم ساده و به یاد ماندنی است:

طرحـ و ـساخت : 0 تا 100

هر بنا، همچون اثر انگشت سازندگان آن، یکتاست.

در شرکت برین بناساز (مجری حقوقی در تبریز) تمام خدمات ساختمان سازی از ایده پردازی و نقشه کشی ساختمان گرفته تا اجرای ساختمان در قالب مدیریت کیفیت جامع  (TQM) ارائه می‌شود. ما در شرکت برین بناساز به کارفرما اطمینان می‌دهیم که ایده و طرح کلی پروژه ایشان از صفر تا 100 در یک واحد و در ارتباط با یک دفتر مهندسی تحقق خواهد یافت. شرکت بَـرین بناساز دارای صلاحیت پایه یک سازندگان مسکن و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی به پشتوانۀ تجربۀ کاری از سال 1382 هیئت مدیره، در صنعت ساختمان مشغول می‌باشد. این شرکت در حوزۀ طراحی و اجرای ساختمان تجاری، ساختمان صنعتی و ساختمان مسکونی با در اختیار داشتن نیروی کار متخصص اعم از معماران خوش ذوق و مهندسان عالی رتبه و کارگروه‌های اجرایی، میتواند پـروژه‌های عمرانی کارفرما را به برترین کیفیت تحقق بخشد. در شرکت برین بناساز مجموعه خدمات طراحی معماری، اجرای ساختمان، نقشه کشی ساختمان تبریز، طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون، طراحی و ساخت، طراحی نما، طراحی سازه بخصوص سازه فولادی و تاسیسات و اجرای ساختمان توسط کار گروه های تخصصی با تجربه تدارک دیده شده است.

شرکت برین بناساز، به عنوان مجری حقوقی در تبریز، دارای پروانه اشتغال به کار سازندگان مسکن و ساختمان از وزارت راه و شهرسازی است که در سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی، سهمیه و صلاحیت اجرای ساختمانهای 20 طبقه و بالاتر تا مساحت 60000 مترمربع را در اختیار دارد. آقای مهندس علی احمدی نسب به عنوان مدیرعامل شرکت از سال 1382 بطور مستمر در حوزه طراحی و اجرای ساختمان شاغل بکار است و مدیریت پیمان پروژه‌ های شرکت به عهدۀ ایشان است.

01.مشاوره

مهندس علی احمدی نسب از سال ۱۳۸۲ بطور مستمر در صنعت ساختمان شاغل هستند. ایشان دارای اطلاعات کافی از ضوابط شهرداری تبریز و مقررات ملی ساختمان و سلسله مراتب نظام مهندسی تبریز دارند. پروژه‌های متعددی را بصورت مالکیتی، مشارکت در ساخت و پیمانکاری مدیریت و سرپرستی کرده‌اند. اطلاعات به روز از آیین نامه‌های معتبر دارند و همیشه در نمایشگاه های بین المللی حضور دارند. مشاور ساختمان شما ایشان خواهد بود بنابراین شما اطمینان دارید که برترین سیستم سازه‌ای و برترین معماری برای بنای مورد نظر شما انتخاب و طراحی خواهد شد.

02. طراحی

گروه طراحی شرکت برین بناساز از معماران خوش ذوق و به روز تشکیل شده است که با همکاری مستقیم با گروه مهندسان سازه و تاسیسات از توانایی بالایی در طراحی ساختمان‌های مسکونی در مناطق لوکس تبریز بخصوص ولیعصر و شاهگلی، ساختمان مجتمع تجاری در تبریز و ساختمانهای صنعتی در شهرک سرمایه گذاری خارجی و سایر شهرک های صنعتی در سطح استان آذربایجان شرقی دارند. در آتلیه طراحی شرکت، مدلسازی ۳ بعدی ساختمان با نرم افزارهای پیشرفته و ترسیم نقشه های اجرایی ساختمان با کیفیت عالی قابل ارائه است.

03. اجرای پروژه

شرکت برین بناساز بصورت مجری حقوقی در تبریز، صلاحیت قانونی اجرای ساختمانهای تا ۲۰ طبقه را دارد که از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شده است. میتوانیم ۶۰هزار مترمربع ساختمان را بطور همزمان در سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی ثبت سهمیه کنیم. ما بوسیلۀ کارگروه اجرایی که در اختیار داریم میتوانیم از مرحله فونداسیون، سفت کاری تا پایانکار، از صفر تا 100 ساختمان را برای صاحب کار اجرا نماییم. ما تجربه کافی و پروژۀ اجرا شده در مورد اجرای اسکلت بتن آرمه در تبریز و اسکلت فولادی در تبریز و اسکلت فولادی در میانه و اسکلت فولادی و سوله در منطقه آزاد ارس، اجرای سقف عرشه فولادی در تبریز و مهاباد داریم.

معرفی مهندس علی احمدی نسب

مدیرعامل شرکت برین بناساز
مرداد ماه 1358 – تهران

آقای مهندس علی احمدی نسب دیپلم ریاضی فیزیک را در دبیرستان طالقانی تبریز گرفت. از کارشناسی مهندسی عمران-عمران در دانشگاه آزاد تبریز در سال 1382 فارغ التحصیل شده و تحصیلات تکمیلی ایشان در رشته مهندسی سـازه در دانشگاه تبریز می‌باشد. اولین شرکت با مدیریت عامل مهندس علی احمدی نسب در سال 1381 تاسیس شد که در دو رشتۀ ساختمان و راهسازی دارای صلاحیت پیمانکاری از سازمان برنامه و بودجه بود. آقای علی احمدی نسب اکنون به عنوان مهندس پایه یک در سمت مدیر عامل شرکت برین بناساز (مجری ذیصلاح ساختمان) مشغول است.

فعالیت حرفه‌ای او بطور مستمر در سمت سرگروه تیم طراحی ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی، مدیریت پروژه‌های ساختمانی و سرپرستی اجرای ابنیه صنعتی و پل بوده است. اشتغال در پست‌های مکمل و مختلف به عنوان مدیرعامل، صاحب‌کار، مهندس مجـری، سرپرست کارگاه، طـراح، مهندس ناظـر، پیمانکار تاثیر به سزایی در شناسایی ابعاد متفاوت و متقابل خدمات مهندسی در صنعت ساختمان داشته است. تجارب حاصل از حضور مهندس علی احمدی نسب در پـروژه‌های متعدد مالکیتی و پیمانکاری، درک عمیق از جوانب کارهای ساختمانی، برای وی در بـر داشته است، به گونه‌ای که با مسئولیت‌ها و تعهدات و ایده‌آل‌های هر موقعیت آشنایی واقعی و عملی دارد.

علی احمدی نسب در حیات حرفه‌ای خویش همیشه با کارفرمایان، مدیران ارشد، ناظران، معماران، مهندسان و نیروی‌کار در ارتباط مستقیم بوده‌ام.  من به فن‌آوری روز جهان علاقه دارم و همیشه سعی کرده‌ام با حضور در نمایشگاه‌های معتبر صنعت ساختمان در داخل و خارج بخصوص در سوئیس، آلمان، بلژیک و امارات خودم را به روز نگه دارم. در سالهای اخیر سفرهای متعددی به هلند، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و اتریش داشته‌ام و موفق شده‌ام از پـروژه‌های مشهور بازدید کنم و کیفیت طراحی و ساخت اروپایی را از نزدیک تجربه و لمس کنم. همۀ اینها بعلاوه تجـربۀ کار تیمی با معماران ایتالیایی درک عمیقی از کیفیت عالی در ساخت و ساز و اهمیت زمانبندی دقیق در مدیریت پـروژه به من داده است و سطح توقع مرا از کیفیت بالا برده است. شخصاً انسان منظم و خوش‌قول هستم و سبک زندگی سالمی دارم، اینها به من کمک کرده‌اند که همیشه به خط‌مشی پـروژه و مسئولیت خودم تمرکز کافی داشته باشم. طـی عمر حرفه‌ای خویش در صنعت ساختمان در سمت‌های متفاوت اشتغال داشته‌ام لذا بر ابعاد متفاوت یک پـروژۀ عمرانی تسلط کافی دارم و در این حوزه تجربه‌های ارزنده‌ای کسب کرده‌ام. در مقام مدیر پروژه و مدیرعامل شرکت مجری و سازنده ساختمان توانایی دارم که خواسته‌های صاحب‌کار را درک و تامین کنم.

04133322212

09904140515

علی احمدی نسب در مقابل برج ایفل پاریس ALI AHMADINASAB