01. مشاوره

مهندس علی احمدی نسب از سال 1382 بطور مستمر در صنعت ساختمان شاغل هستند. ایشان دارای اطلاعات کافی از ضوابط شهرداری تبریز و مقررات ملی ساختمان و سلسله مراتب نظام مهندسی تبریز دارند. پروژه‌های متعددی را بصورت مالکیتی، مشارکت در ساخت و پیمانکاری مدیریت و سرپرستی کرده‌اند. اطلاعات به روز از آیین نامه‌های معتبر دارند و همیشه در نمایشگاه های بین المللی حضور دارند. مشاور ساختمان شما ایشان خواهد بود بنابراین شما اطمینان دارید که برترین سیستم سازه‌ای و برترین معماری برای بنای مورد نظر شما انتخاب و طراحی خواهد شد.

02. طراحی

گروه طراحی شرکت برین بناساز از معماران خوش ذوق و به روز تشکیل شده است که با همکاری مستقیم با گروه مهندسان سازه و تاسیسات از توانایی بالایی در طراحی ساختمان‌های مسکونی در مناطق لوکس تبریز بخصوص ولیعصر و شاهگلی، ساختمان مجتمع تجاری در تبریز و ساختمانهای صنعتی در شهرک سرمایه گذاری خارجی و سایر شهرک های صنعتی در سطح استان آذربایجان شرقی دارند. در آتلیه طراحی شرکت، مدلسازی 3 بعدی ساختمان با نرم افزارهای پیشرفته و ترسیم نقشه های اجرایی ساختمان با کیفیت عالی قابل ارائه است.

03. اجرای پروژه

شرکت برین بناساز دارای صلاحیت قانونی اجرای ساختمانهای تا 20 طبقه را دارد که از سوی وزارت راه و شهرسازی صادر شده است. میتوانیم 60هزار مترمربع ساختمان را بطور همزمان در سازمان نظام مهندسی استان آذربایجان شرقی ثبت سهمیه کنیم. ما بوسیلۀ کارگروه اجرایی که در اختیار داریم میتوانیم از مرحله فونداسیون، سفت کاری ساختمان در تبریز تا نازک کاری بصورت تمام کار، از صفر تا صد ساختمان را برای صاحب کار اجرا نماییم. ما تجربه کافی و پروژۀ اجرا شده در مورد اجرای اسکلت بتن آرمه در تبریز و اسکلت فولادی در تبریز و اسکلت فولادی در میانه و اسکلت فولادی و سوله در منطقه آزاد ارس، اجرای سقف عرشه فولادی در تبریز و مهاباد داریم.